Plany na przyszłość 22 Historia zawodów 83 Blog 108 Tatry 40 / 110 Góry w Polsce 1 Góry na Świecie Projekty 2 Sprzęt Statystyki

Wycieczka biegowa z NR

Początek roku to tradycyjna wycieczka Night Runners. Pierwszy raz brałem w niej udział 2 lata temu. Teraz znowu się udało, chociaż mój udział był tylko połowiczny.

Plan grupy zakładał start w Bielsku, wbiegnięcie na Szyndzielnie, odwiedzenie schroniska pod Klimczokiem, a później powrót do Bielska przez Błatnią. Ja z Sonią byliśmy w tym czasie w Brennej, więc dobiegliśmy do grupy od innej strony. Wyruszyliśmy koło 8:00 na Karkoszczonkę. Później wspinaczka czerwonym szlakiem na siodło, gdzie potrenowałem podbiegi. Następnie Sonia udała się odpocząć w schronisku, a ja pobiegłem w kierunku Szyndzielni. Zbiegając czerwonym szlakiem do Bielska spotkałem pierwsze osoby z naszej wycieczki. Warunki dramatyczne, szlaki mocno oblodzone. Na szczyt Szyndzielni wracałem w grupie kilku znajomych zielonym szlakiem, który był w nieco lepszym stanie. Reszta grupy dostała podobne info. Całe szczęście wszyscy bezpieczenie dotarliśmy do schroniska pod Klimczokiem. Tam przerwa, mały relaks i lecimy dalej. Zaczynamy od wbiegnięcia na szczyt z siodła. Tak mi się spodobało, że zrobiłem sobie ten odcinek dwa razy. Chyba najfajniejszy moment trasy, chociaż sam podbieg niszczy nogi. Trasa w kierunku Błatniej piękna widokowo. Tutaj dodam, że wcześniej mieliśmy także zjawiskowy widoczek na Tatry. Śniegu niewiele, chociaż przed Trzema Kopcami był cieższy moment. Wszystko dlatego, że obiegliśmy wiatrołomy ze złej strony i wpadliśmy poza szlak. Offroad jednak wszystkim bardzo się podobał. Na Błatniej oddzielamy się od grupy, żegnamy się i wracamy już niestety do Brennej. Cała wycieczka zajeła nam około czterech godzin. 25km biegowej zabawy dało mi kupę radości, spędziliśmy świetny czas na świeżym powietrzu. Mam nadzieję, że szybko to powtórzymy. Z tego co wiem wszystkim bardzo się podobało :) To za tydzien powtórka?! ;)

Zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku.

Zostaw mi komentarz! Będę bardzo wdzięczny ;)