Plany na przyszłość 21 Historia zawodów 82 Blog 103 Tatry 40 / 110 Góry w Polsce 1 Góry na Świecie Projekty 2 Sprzęt Statystyki

Bieg na Slodičovský vrch oraz Magurkę

Urlop to u mnie zawsze bardzo intensywny okres, pełny aktywności. Nie umiem usiedzieć na tyłku, nic na to nie poradzę. W sumie to chyba nawet nie chcę tego zmieniać ;) W dniu przerwy od walki w Tatrach wybraliśmy się... pobiegać ;)

Chcieliśmy troszkę odpocząć, więc dystans miał być krótki. Szukaliśmy trasy, gdzie będziemy mieć piękne widoki - najlepiej na Tatry. Idealne miejsce znaleźliśmy w miejscowości Ždiar, kawałek za granicą. Z Jurgowa, w którym mieliśmy nocleg, było to około 15min autem. Zaparkowaliśmy przy głównej drodze i po prostu pobiegliśmy w pola zielonym szlakiem. Naszym celem był Slodičovský vrch. Początek naszej drogi przebiegał pomiędzy malowniczymi gospodarstwami. W oczy rzucał się panujący wszędzie porządek. Najlepsze czekało na nas jednak chwilę później. Na małym wzniesieniu stała samotna ławeczka. Spędziliśmy na niej kika minut wpatrując się w Tatry oraz całą okolicę, która była poniżej nas. Dalsza droga prowadziła nadal do góry. Wbiegliśmy w las, a chwilę później byliśmy na szczycie naszego celu. Było nam troszkę mało, więc pobiegliśmy dalej w kierunku drugiego szczytu - Magurki. Później wróciliśmy do samochodu tą samą drogą.
Razem wyszło nam około 10km pięknego biegu po malowniczej okolicy. Widoki przerosły nasze oczekiwania, a na szlaku tylko kilku turystów. Nie ma w tym nic dziwnego - wszyscy siedzieli pewnie w Tatrach ;) Fajnie tak czasami wyskoczyć na bok, zobaczyć mniej znaną okolicę. Polecam!

Cel zrealizowany - wypoczęci wróciliśmy do pokoju, gdzie przystąpiliśmy do przygotowań do następnej wycieczki w Tatry. Pozdrawiamy!

Zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku.

Zostaw mi komentarz! Będę bardzo wdzięczny ;)